About Me

My photo
kat bumi bwh langit, malaysia
sEmakin jauh ak mEnyusur mthri,smakin tu lah ak hilg arh tuju..sEsuatu yg tErang tu xkn smstinya tErang utk slama2nya c0z tnpa d sangka satu ari nanti psti ia akn m'jdi suram.hnya diri sndri yg mmpu mgubh kE mana haluan itu..

November 1, 2010

BANJIR?????

yuhuuuuuu!!!k0rang sume sht x??arini ak nk st0ry pasal keadaan semasa di UUM sekarang.fulammak!!ujan xb'henti2 dari semalam.memang dasyat k0t.UUM ni pun da hampir nak banjir.uarghhhhhh!!!jangan la banjir.camne nak blik umah.tapi itu la kenyataan yang terpaksa di hadapi 0leh warga UUM...nak study pun sush.sejuk k0t.katil memanggil2,wakakakaka~lagi2 ujan yang n0nst0p ni.lapar pun lapar.

da la sekarang ni time exp0 k0nvo..memang xlaku la penjual2 kt exp0 tu.cukup2 makan je k0t d0rang.break-even p0int.fuhhh!!nasib2..nanti k0rang jangan pelik pulak nampak biawak ke,binatang liar yang kt UUM ni kelemasan di bawa arus.huhuhu~maklumla,UUM ni kan penuh dengan utan rimba.kat belakang blik ak pun da banyak kali ak dengar p0kok tumbang.

dari inf0 yang ak dapat,ujan lebat yang xhenti2 ni telah menyebabkan paras air Sg. Badak di Sint0k meningkat dengan dramatically nya sehingga melimpah ke highway UUM-Kuala Perlis.jalan nak tuju ke UUM pn da di tutup.d0rang kena k0ngsi lalauan dari arah b'tentangan..kalau nak tau lebih detail layari la kapal layar ini.wakakakaka~


~Air Sungai Badak sudah melimpah jalan menghala ke UUM.~
cian k0t para graduan yang nak p terima degree..ish2!!kesian2..kite0rang pun kesian gak yang kat dalam 'u' ni..ay0yoooo~berita kat tv ckap ujan akan terus m'hujani rakyat2 di sekitar Kedah sehingga rabu.lama k0t.memang b0leh bnjir!!!kat bawah ni ak tnjuk kn sedikit sebanyak pan0rama di dalam UUM akibat daripada ujan yang xhenti2 ni.j0m kita view.zasssssssss!!!

~laju k0t arus air tu~tak0t den!!
~b'hampiran DKG5~
~belakang kediaman perwaja sekitar jam 7.30 pagi~
~rumah b0t/kenu yang hampir t'gelam~kat tasik yg kite0rang jln2 aritu   
sampai disini sahaja berita yang dapat ak siarkan..kita b'temu pada waktu dan ari yang lain pula.see u.daaaaaa~

p/s: da tau ujan2 ni jangan lak main ujan.t tak pasai2 demam.xdapat jawab exam.lalalalla~jagalah keselamatan diri dan sayangilah nyawa anda.

No comments: