About Me

My photo
kat bumi bwh langit, malaysia
sEmakin jauh ak mEnyusur mthri,smakin tu lah ak hilg arh tuju..sEsuatu yg tErang tu xkn smstinya tErang utk slama2nya c0z tnpa d sangka satu ari nanti psti ia akn m'jdi suram.hnya diri sndri yg mmpu mgubh kE mana haluan itu..

November 13, 2010

BILA DAH XDE KEJE...

y0 yo wat's up my frenz!!t0day ak nak bercel0teh pasai bila da xde keje..mesti b0san giler kan kalau xde mende nak di buat.fuhhhh!!!xsenang duduk di buatnye.b0san tahap gaban + cipan.wakakaka~bila da b0san 0f c0urse la mencari sumtink yang b0leh di buat untuk ilang kan keserabutan dan keb0sanan jiwa tu..macam ak and kengkawan..xde keje cari keje..

pe ek yang kit0rang buat??j0m ramai2 kita lihat..zasssssss!!!

AKTIVITI 1:


dari pemerhatian k0rang ab0ut pic yang xseberapa ni pe pendapat k0rang??adakah ak dan kengkawan bersuka ria?0r sekadar suka2 'mencapub'??bet0i ka ak eja tu..hahaha~watever la..tapi k0rang tau ke maksud  'mencapub' tu??haa...meh ak bitau meh.

'mencapub'=mencari publisiti murahan
 w0rd ni selalu  di guna kan mase ak kat sk0lah teknik dulu.

0k..berbalik pada pic kat atas.ni la pic kit0rang jadi sukarelawan membantu mangsa2 banjir kat jitra.dari pagi sampai petang.perghhhh!!memang penat.basuh baju,basuh perab0t,basuh perkakas,cuci rumah..tu la aktiviti kit0rang.walaupun tired,tapi perasaan ser0nok tu xdapat nak di gambarkan  sampai xb0leh nak di ungkap kan dengan kata2.actually kit0rang da di beri warning supaya xbergambar semasa buat keje.hahaha~kena setepek k0t kat muka kit0rang.ye r,kite0rang kan gila camera.s0,ni je la yang b0leh dijadikan tatapan untuk fan2 ak..

AKTIVITI 2:

~menjadi fasi~

diz pic terang2 menunjukkan ak bersama2 student..jadi fasi k0t.huhuhu~nak tergelak pun ada.mana x nye.ak pun lebih kurang sama je cam budak2 sek0lah ni.kemet0t.hukhuk.mase ni kat sek0lah menengah kebangsaan jitra..1st time tuh ak jejak kaki kat sek0lah ni.nak t0long bebudak yang de kat cini luahkan perasaan d0rang,jiwa kacau la katakan..

pr0gram ni tamat dalam kul 12lbih..pastu ak dan kengkawan di antar ke taman siswa untuk masak-memasak..k0rang jangan ler buat muke terkejut!bukan kit0rang yang masak laa..sekadar membantu  pe yang patut je.hukhukhuk~

~ni je yang mampu kit0rang buat~

b0san k0t...xde kje sangat yang b0leh di t0long..keje kit0rang makan makan n makan..tapi badan xbesar2 pun..yang kelakarnya sempat lagi kite0rang ni di cal0nkan untuk pr0gram gadis melayu.pas ke x buat cek0dok..lawak je!!zasssss!!j0m kita teng0k..

~buat cek0dok pisang~lalalala..

AKTIVITI LAST:

yang ni paling ser0n0k sekali..aktiviti dalam bilik.men masak2 tuhh..cam zaman kecik2 dulu.men p0ndok2.really fun..masak gune periuk letrik.advance k0t..kat umah pun guna dapur gas je.

menu + tukang masak:

nasi g0reng cina +nasi g0reng biasa = ak laaa..(xtau la sedap ke x.tapi abiz licin di sental bebudak ni)
h0tdog+nugget=adilah & tasniim
tel0r dadar=bancuh ak,g0reng tasniim
air=adilah tapi di m0dified 0leh amy

tukang beli bahan=tasniim,munirah,zaty,ecah (minah2 rempit ni) huhhu


and kengkawan ku yang len..thankz c0z menjayakan pr0gram masak memasak ni..
bezz giler 0ooooo..k0rang sume memang happening.

sampai di sini je yang mampu ak c0ret kan..nak p tid0 sattttt..j0m..zzZZZzzz.

1 comment:

amy said...

hahahah...good2..