About Me

My photo
kat bumi bwh langit, malaysia
sEmakin jauh ak mEnyusur mthri,smakin tu lah ak hilg arh tuju..sEsuatu yg tErang tu xkn smstinya tErang utk slama2nya c0z tnpa d sangka satu ari nanti psti ia akn m'jdi suram.hnya diri sndri yg mmpu mgubh kE mana haluan itu..

April 11, 2010

HAYATI & RENUNGILAH

impian ku umpama tingginya bintang2 d langit.sentiasa b'kerlipan dan menerangi kegelapan malam.Hnya ingin d gapai dan di capai utk d berikan buat tatapn ibu & ayah.tp mampukah ak utk lksna kn???:ak hanyalh insn biasa:ermm..ak pn xtau.hnya msa yg menentukn sglanya.kita hanya mampu merancang tp Tuhan yg menetukn segalanya.kt cni ak nk share ckit madah-madah buat tatapan k0rang.h0pe k0rang hayatilah ek..

'Selemah-lemah manusia ialah orang yg tIdak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yg mensia-siakan sahabat yg telah dicari'   ( Saidina Ali)

'Jika kejahatan di balas kejahatan, maka itu adalah dendam. Jika kebaikan dibalas kebaikan itu adalah perkara biasa. Jika kebaikan dibalas kejahatan, itu adalah zalim. Tapi jika kejahatan dibalas kebaikan, itu adalah mulia dan terpuji' (La Roche)

'Tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya dan kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan kekalkan usaha hingga ke akhir hayat'  (Joseph Conrad)

L0ve is n0 secrEt.express wat u have insidE.if the b0th of u talk, then u'll realize a spark.Next thing u kn0w, u r inv0lve...

2 comments:

dyeng'kh said...

woit.. ko amek mane lew quote2 tuh sumer?? huhu...
kwn aku dah advance ni.. mcm slalu wat APA system jew.... ngeee~~

yokowiduri said...

ngeee~~dlm ntenet r.bese r.klu nk c0py ayt 0rg len msti r kne gne APA system.huk2